Bulteri

3-2014_Bulteri_kansi

BULTERI 3/2014

BULTERI on Suomen Bullterrieriyhdistys ry:n jäsenjulkaisu, joka ilmestyy varsinaisten jäsenten postilaatikkoon neljä kertaa vuodessa. Julkaisu on etu- ja takakannen osalta värillinen, muuten mustavalkoinen.

Bulteri- lehdessä julkaistaan sitoumuksetta ja maksutta muun muassa lehteen lähetettyjä asia-artikkeleita, jäsenten kirjoituksia, hauskoja tarinoita bulleista, tietoja ajankohtaisista bullitapahtumista sekä valokuvia ja piirroksia. Lehdestä löytyy tietysti myös Bullterrieriyhdistys ry:n tiedotukset. Lisäksi lehti julkaisee maksutta muistoissa, pentueet, tuonnit, valioituneet, terveystuloksia ja näyttelytuloksia palstoja. Maksutta julkaistavissa kirjoituksissa ei julkaista myynti-ilmoituksia tai kennelmainontaa.

Lehti pyritään kokoamaan niin, että jokaisessa numerossa olisi koko jäsenistölle jotakin luettavaa. Toimitus toivoo, että jäsenistö lähettäisi aktiivisesti toimitukseen kirjoituksia ja valokuvia, jotta saataisiin aikaiseksi mahdollisimman monipuolinen lukupaketti. Olemme kaikesta materiaalista erittäin kiitollisia.

Kuvat tulee lähettää omina tiedostoina, mahdollisimman isoresoluutioisina ja käsittelemättöminä, jotta ne tulevat lehteenkin hyvälaatuisina. Mukaan kuvaajan tiedot ja mitä/kuka kuvassa on. Kaikki kuvat ovat erittäin tervetulleita.

Julkaisumateriaalin sisällöstä vastaa kirjoittaja. Aineistoa lainattaessa lähde on aina ilmoitettava. Toimitukseen lähetettävän aineiston kopiointioikeuksista vastaa aineiston lähettäjä. Toimitus pidättää itsellään oikeuden muokata tai muuttaa kuvia sekä aineiston kirjoitusasua ja tarvittaessa lyhentää tekstiä.

Haluatko BULTERI -lehden kotiisi? Ota yhteyttä jäsensihteeriin ja liity Suomen Bullterrieriyhdistyksen jäseneksi!

Vanhoja numeroita voit tilata kerhopuodista, 6 € kpl kuluvan vuoden numerot, 1€ edellisvuosien numerot.

Ilmestymisaikataulu ja aineiston deadline:

Lehti                     Lehti ilm.            Aineisto toimitukselle viim.
1 • 2017               maaliskuu           maanantai      30.1
2 • 2017               kesäkuu              maanantai         1.5
3 • 2017               syyskuu              maanantai       31.7
4 • 2017               joulukuu              maanantai      30.10

Ilmoitushinnat:

Etukansi 175x250mm (B5)             50€

Keskiaukeama 350x250mm               40€

Aukeama 350x250mm                        35€

1/1 sivu 175x250mm                           18€

1/2 sivu 175x125mm                           10€

Yrityksille:

1/1 sivu 175x250mm (B5)                             100€
aukeama 350x250mm                                   220€

Kasvattajaruutu:
kerta 8 riviä, max 30 merkkiä/rivi            5€
vuosi 8 riviä, max 30 merkkiä/rivi            14€

Ilmoitukset tulee maksaa Suomen Bullterrieriyhdistys ry:n pankkitilille viimeistään aineiston jättöpäivänä.

Maksamattomia ilmoituksia ei julkaista.
Tilinumero FI10 2001 1800 0428 17 (Nordea).
Viestikenttään maininta ilmoituksen aiheesta.

Toimituksen yhteystiedot:

Merrit Hallman
bulteritoimitus(at)gmail.com

Kaikki lehteen tuleva aineisto tähän osoitteeseen:

bulteritoimitus (at)gmail.com

Päätoimittaja:
Merrit Hallman
bulteritoimitus(at)gmail.com

Lehden ulkoasu ja taitto:
Jenna Vihervuori

Toimittajat:
Tiia Peura