Bulteri

Bulteri on Suomen Bullterrieriyhdistys ry:n jäsenjulkaisu, joka ilmestyy kerran vuodessa, loppusyksystä vuodesta 2024 alkaen, joka toimitetaan varsinaisille jäsenille.

Vuosijulkaisu kasaa koko vuoden tapahtumat ja merkittävät asiat yksiin kansiin. Julkaisuun kerätään mm. kaikki vuoden aikana valioituneet (lokakuu – seuraavan vuoden syyskuu). Ensimmäisessä julkaisussa julkaistaan poikkeuksellisesti valioituneet myös koko vuodelta 2023. Vuosijulkaisussa tulee olemaan esillä mm. erikoisnäyttelyt meiltä ja maailmalta, suurimmat muut näyttelyt ja tapahtumat, terveysaiheiset artikkelit, kasvattaja- ja asiantuntijahaastattelut sekä kasvattajien mainokset ja tervehdykset.

Juttuideoita, mainoksia ja tervehdyksiä koskien ole yhteydessä toimitukseen sähköpostitse osoitteeseen bulteritoimitus@gmail.com.

Onko koirasi valioitunut vuonna 2023?

Mikäli omistamasi tai kasvattamasi koira valioitunut vuonna 2023, toimita toimikunnalle seuraavat tiedot 31.1.2024 mennessä sähköpostitse osoitteeseen bulteritoimitus@gmail.com

• Korkea resoluutioinen seisotuskuva
  • Nelipolvinen sukutaulu (jos ei Suomen rekisterissä)
  • Tieto, mihin maihin valioitunut
  • Sertin antaneet tuomarit sekä arvostelut

Julkaisu on nelivärinen, koossa A5. Kuvat tulee lähettää mahdollisimman iso resoluutioisina ja käsittelemättöminä, jotta ne tulevat julkaisuun hyvälaatuisina. Laitathan mukaan möys kuvaajan tiedot.

Muistathan pitää yhteystietosi ajantasalla

Jäsen, oletko muistanut tehdä osoitteenmuutoksen? Ilmoita uudet osoitetietosi jäsensihteerille sähköpostitse osoitteeseen sbyjasenasiat@gmail.com

Aineiston deadline vuonna 2024

MateriaaliAineiston toimitus
Vuonna 2023 valioituneet31.1.2024
1.1.-30.9.2023 valioituneet15.10.2024
Mainokset ja joulutervehdykset15.10.2024
Muut materiaalit15.10.2024

Ilmoitushinnat

Yksityishenkilöt

Aukeama 297x210mm  75 €
1/1 sivu 148x210mm50 €
1/2 sivu 74x210mm25 €

Yrityksille

Aukeama 297x210mm250 €
1/1 sivu 148x210mm150 €

Kasvattajaruutu (vuosijulkaisuun ja kotisivuille)
kalenterivuosi 8 riviä, max 30 merkkiä/rivi     15 €

Mainokset ja tervehdykset tulee maksaa Suomen Bullterrieriyhdistys ry:n pankkitilille viimeistään aineiston jättöpäivänä.

Maksamattomia ilmoituksia ei julkaista.
Tilinumero FI10 2001 1800 0428 17 (Nordea). Viestikenttään maininta ilmoituksen aiheesta.

Kaikki lehteen tuleva aineisto lähetetään sähköpostitse osoitteeseen bulteritoimitus@gmail.com

Bulterin vuosikirjatoimikunta
Anni Eskeli, vetäjä