Trophysäännöt

Trophy komitean toimintaperiaatteet!

Komitean tarkoitus on kutsua rotumääritelmän mukaisia ja laadukkaita  bullterrierejä sekä kääpiöbullterrierejä eri kutsukilpailuihin kuten CETS, Bullipäivien Trophy show, N.B.T.C International weekend  Suomen joukkue ym. Kutsutun koiran omistajan  tulee olla Suomen Bullterrieriyhdistys ry:n jäsen.

Bullipäivien Trophy Show

Bullipäivien ja Geham Show:n ROP ja VSP kutsutaan automaattisesti seuraavan vuoden BP Trophy Show:hun, sekä Vuoden Bulli kilpailun kuusi parhaiten sijoittunutta koiraa. (Ei koske vuoden parasta pentua/veteraania)

Jo kerran voittaneet Bullipäivien Trophy winner & Runner Up koirat, eivät saa osallistua Trophy kisaan.

Kutsutun koiran omistajan tulee olla SBY:n jäsen.

Kutsun saaneet koirat  julkaistaan SBY:n sivuilla sekä Bulterissa.

Komitean jäsenet 2020

Miia Koskinen