Vuoden Bulli -kilpailu

31.12.2018

Huom! Päivitettyihin laskusääntöihin oli jäänyt virhe kohtaan 15-19 koiraa, korjattu taulukko löytyy TÄSTÄ. Bulterissa julkaistu pisteiden lasku ohje on oikein. Pahoittelut virheestä!

Ilmoita koirasi tulokset 1.1.2019 mennessä osoitteeseen vuodenbulli@gmail.com (aiemmin ilmoitetusta poiketen, automaattivastauksia ei lähetetä)

28.12.2018

Päivitetyt pisteiden laskusäännöt löydät TÄSTÄ.

Lehdessä olleista säännöistä on unohtunut päivitys ulkomaannäyttelyihin liittyen: “Ulkomaisten näyttelyiden osalta, tulee tuloksiin liittää myös kopio arvostelulomakkeesta sekä kopio näyttelyluettelon sivusta tai aikatauluinfosta, josta näyttelyn koiramäärä voidaan tarkastaa. Arvostelulomakekopion sijasta käy myös linkki luotettavaan tulospalveluun (kuten Kennelliiton Koiranet). ”

17.12.2017

Vuodenbulli kisan ilmotus on jäänyt epähuomiossa pois lehdestä. Pahoittelut !

VuodenBulli 2017 kisaan osallistuvat ilmoittakaa tuloksenne viimeistään 1.1.2018 osoitteeseen vuodenbulli@gmail.com

VuodenBulli kisan pistelasku kaavio

Vuoden bullit 2012

Vait Kostel Lilu Love From Russia