Vuoden Bulli -kilpailu

14.6.2019

Vuosikokouksessa 2019 äänestettiin Vuoden Bulli -kilpailun sääntömuutoksista ja valittiin hallituksen ehdotus. Uudet pistelaskusäännöt löydät TÄSTÄ.

31.12.2018

Huom! Päivitettyihin laskusääntöihin oli jäänyt virhe kohtaan 15-19 koiraa, korjattu taulukko löytyy TÄSTÄ. Bulterissa julkaistu pisteiden lasku ohje on oikein. Pahoittelut virheestä!

Ilmoita koirasi tulokset 1.1.2019 mennessä osoitteeseen vuodenbulli@gmail.com (aiemmin ilmoitetusta poiketen, automaattivastauksia ei lähetetä)

28.12.2018

Päivitetyt pisteiden laskusäännöt löydät TÄSTÄ.

Lehdessä olleista säännöistä on unohtunut päivitys ulkomaannäyttelyihin liittyen: “Ulkomaisten näyttelyiden osalta, tulee tuloksiin liittää myös kopio arvostelulomakkeesta sekä kopio näyttelyluettelon sivusta tai aikatauluinfosta, josta näyttelyn koiramäärä voidaan tarkastaa. Arvostelulomakekopion sijasta käy myös linkki luotettavaan tulospalveluun (kuten Kennelliiton Koiranet). ”

17.12.2017

Vuodenbulli kisan ilmotus on jäänyt epähuomiossa pois lehdestä. Pahoittelut !

VuodenBulli 2017 kisaan osallistuvat ilmoittakaa tuloksenne viimeistään 1.1.2018 osoitteeseen vuodenbulli@gmail.com

VuodenBulli kisan pistelasku kaavio

Vuoden bullit 2012

Vait Kostel Lilu Love From Russia

Huntress

Eger-Vári Mini Egon

Bullbugbears Pleasant Riderhood

helmi
Koko päivä Geham Trophy Open Show & Fun Day @ Linnahotelli
Geham Trophy Open Show & Fun Day @ Linnahotelli
helmi 8 Koko päivä
Geham Trophy Open Show, tuomari Joy Johnson, Javarke, UK, ja koko perheen tapahtuma Hartolassa. Näyttelyilmoittautuminen päättyy 15.01.2020. Ilmoittaudu oheisella linkillä https://forms.gle/6q85T2xgumj4PHwh8 Tervetuloa mukaan viettämään hauska päivä bullien kanssa. Ohjelmassa mm. lelukoirakilpailu, nakkiralli, arpajaiset ja huutokauppa.[...]
kesä
Koko päivä Bullipäivät
Bullipäivät
kesä 13 – kesä 14 Koko päivä
Bullipäivät Open Show ja Trophy.
10:00 SBY ry Bullterrierien erikoisnäy...
SBY ry Bullterrierien erikoisnäy...
SBY ry Bullterrierien erikoisnäyttely tuomari Sylvain Rousse, kennel Bullimpact, Ranska
09:00 STJ ry: Terrier Weekend