Historiaa

Paikka: Helsingin kaupungin nuorisotoimisto, Siltasaarenkatu 12

Aika: 13.2.1977

Läsnä: 15 bullterrierirodusta kiinnostunutta

1. Kokouksen avasi Eino Kuosmanen.
  2. Kokoukselle valittiin seuraavat toimihenkilöt: puheenjohtaja Eino Kuosmanen, sihteeri Ann Mäkikara, pöytäkirjantarkastajat Pirkko Pesonen ja Helena Suni.
  3. Päätettiin yksimielisesti perustaa Suomen Bullterrieriyhdistys ja rekisteröidä se.
  4. Yhdistykselle hyväksyttiin yksimielisesti säännöt.
  5. Yhdistyksen hallituksen puheenjohtajaksi valittiin vuodeksi 1977 Pirkko Pesonen ja muiksi hallituksen jäseniksi Hanna Kuosmanen, Helena Suni, Niilo Jyrkinen, Anne Lindén, Antti Linnakko ja Ann Mäkikara.
  6. Yhdistyksen tilintarkastajaksi valittiin Esko Jario ja Leo Laine ja heidän varamiehikseen Anneli Jyrkinen ja Taina Koivunen.
  7. Annettiin hallitukselle valtuudet Suomen Bullterrieriyhdistyksen toiminnan suunnittelemiseksi ja toimeenpanemiseksi syyskokoukseen asti.
  8. Liittymismaksu on vuoden 1977 aikana 15 mk, perhe- ja nuorisojäseneltä 5 mk. Tänä vuonna ei peritä jäsenmaksua.
  9. Puheenjohtaja päätti kokouksen.

Helsingissä 13. helmikuuta 1977

10:00 Bull-Eri , SBY päänäyttely @ Hakunilan urheilupuisto
Bull-Eri , SBY päänäyttely @ Hakunilan urheilupuisto
Bull-Eri ,  SBY päänäyttely @ Hakunilan urheilupuisto
Suomen Bullterrieriyhdistys ry. päänäyttely Bullterrierien erikoisnäyttely Bull-Eri tuomari Sylvain Rousse, kennel Bullimpact, Ranska Näyttelyn sivut: https://bull-eri.yhdistysavain.fi/ Tiedustelut  Anu Ahlroos-Lehmus, 040 751 06 04, ahlrooslehmusanu(at)gmail.com tai Anne Eriksson, anne.eriksson(at)elisanet.fi,  040 561 46 89.