Jäseneksi

Liity Suomen Bullterrieriyhdistyksen jäseneksi!

Ota yhteyttä jäsensihteeriin:

Salla Halonen
0405193366
sbyjasenasiat(at)gmail.com

Jäsenmaksut 2020

Liittymismaksu 5€
Varsinainen jäsen 35€
Perhejäsen      5€
Nuorisojäsen (alle 16v) 10€
Ulkomainen jäsen    45€
Kasvattajaruutu    15€
Ainaisjäsen  350€

HUOM! Kasvattajan liittäessä (sekä maksaessa) pennunostajan SBY:n jäseneksi ei liittymismaksua peritä. Jäsenmaksu on tällöin ensimmäiseltä vuodelta 10 euroa / kasvattajan liittämä jäsen.

Kasvattaja, halutessasi liittää pennunostajat SBY:n jäseneksi, ilmoita heidän yhteystietonsa (nimi, osoite, sähköpostiosoite) jäsensihteerille.

SBY:n hallitus hyväksyy uudet jäsenet kokouksissaan ja sen jälkeen voitkin odotella neljä kertaa vuodessa ilmestyvää Bulteri- lehteä! Jäsenetuna saat myös Suomen Terrierijärjestön julkaiseman Terrilife- lehden, joka ilmestyy myös neljästi vuodessa. Lisäksi yhdistyksen jäsen voi esimerkiksi ilmoittaa koiransa halvemmalla joka kesäisille Bullipäiville tai anoa vuosittain tutkimustukiavustusta.

Tervetuloa mielenkiintoisen bulliharrastuksen pariin!

Tietosuojaseloste on haluttaessa pyydettävissä sihteeriltä.

Jäsenrekisterin käyttötarkoituksena on  henkilötietojen ajantasainen hallinta jäsenyyden aikana, sen ylläpito ja yhdistyksen jäsenasioiden hoito ja viestintä yhdistyksen toiminnasta. Henkilötietojen käsittely perustuu Yhdistyksen lainsäädännölliseen velvoitteeseen ylläpitää jäsenrekisteriä.
Rekisterissä olevat osoitetiedot yhdistetään Suomen Terrierijärjestö ry. – Finlands Terrieroganisation rf.:n osoiterekisteriin Terrilife-lehden postitusta varten sekä Bulteri –lehden osoitteiston toimittamiseksi painoon.

helmi
Koko päivä Geham Trophy Open Show & Fun Day @ Linnahotelli
Geham Trophy Open Show & Fun Day @ Linnahotelli
helmi 8 Koko päivä
Geham Trophy Open Show, tuomari Joy Johnson, Javarke, UK, ja koko perheen tapahtuma Hartolassa. Näyttelyilmoittautuminen päättyy 15.01.2020. Ilmoittaudu oheisella linkillä https://forms.gle/6q85T2xgumj4PHwh8 Tervetuloa mukaan viettämään hauska päivä bullien kanssa. Ohjelmassa mm. lelukoirakilpailu, nakkiralli, arpajaiset ja huutokauppa.[...]
kesä
Koko päivä Bullipäivät @ Lautsian kartano, hauho
Bullipäivät @ Lautsian kartano, hauho
kesä 13 – kesä 14 Koko päivä
Bullipäivät Open Show ja Trophy. Tuomari Chris Kilpatrick, kennel Kilacabar, UK.
10:00 SBY ry Bullterrierien erikoisnäy...
SBY ry Bullterrierien erikoisnäy...
SBY ry Bullterrierien erikoisnäyttely tuomari Sylvain Rousse, kennel Bullimpact, Ranska
09:00 STJ ry: Terrier Weekend