Jäseneksi

Haluatko olla osa Suomen bullimaisinta seuraa, saada ajankohtaista tietoa bullterriereistä ja hyödyntää yhdistyksen tarjoamat rahanarvoiset edut?

Liity Suomen Bullterrieriyhdistyksen jäseneksi!

Jäsenmaksut 2024

Liittymismaksu       5 €
Varsinainen jäsen    35 €
Perhejäsen       5 €
Nuorisojäsen (alle 16v)     10 €
Ulkomainen jäsen    45 €
Kasvattajaruutu     15 €
Ainaisjäsen 350 €

HUOM! Kasvattajan liittäessä (ja maksaessa) pennunostajan Suomen Bullterrieriyhdistys
ry:n jäseneksi, ei liittymismaksua peritä ja jäsenmaksu on ensimmäiseltä vuodelta ainoastaan 10 € / kasvattajan liittämä pennunostaja.

Kasvattaja, halutessasi liittää pennunostajat yhdistyksen jäseneksi, ilmoita heidän yhteystietonsa (nimi, osoite, sähköpostiosoite) sähköpostilla jäsensihteerille.

Mikäli jäsenen sähköpostiosoite ei ole jäsensihteerin tiedossa, lähetetään jäsenmaksulasku paperipostitse kahden (2) euron laskutuslisällä.

Suomen Bullterrieriyhdistyksen hallitus hyväksyy uudet jäsenet kokouksissaan.

Jäsenedut

Vuosijulkaisu

Jäsenetuna saat vuosijulkaisun, joka kasaa vuoden aikana valioituneet bullit, tapahtumat ja merkittävät asiat yksiin kansiin. Lue lisää Bulterista täältä

Tutkimukset

Suomen Bullterrieriyhdistys tukee jäsentensä  omistamien bullterriereiden seuraavia tutkimuksia

• Sydämen ultraäänitutkimus: 100 €/koira/2v
    • Polvilausunto: 20 €, kertaluontoinen
    • Baer-testaus: 10 €, kertaluontoinen
    • UPC: 20 €, maksetaan vuosittain
    • Ruumiinavaus: 100 % kuluista, koiran oltava rekisteröity, jäsenen omistama ja alle
      8 vuotias.
    • LAD-geenitestit bullterriereille: 20 €/koira, kertaluontoinen. Maksetaan eläinlääkärin tai virallisen näytteenottajan tekemälle testille.

Testien on oltava aina Suomen Kennelliiton virallisia testejä, siltä osin kuin ne ovat saatavissa.

Lue tutkimusavustuksista ja ehdoista tarkemmin testaussuositukset sivulta.

Luonnetestit

Yhdistys korvaa jäsenten omistamien bullterriereiden luonnetestimaksut (1 testi per jäsenen omistama bullterrieri) kuittia ja tuloslomaketta vastaan 31.12.2025 saakka.

Luonnetestistä saadaan tietoa koiran käyttäytymisestä erikoiskokeiden kautta, joissa koiran hermosto joutuu rasitetuksi. Tietoa voidaan hyödyntää koulutuksessa ja verrata rodun ihanneprofiiliin. Luonnetesti on virallinen testaus ja ainoastaan tietyin edellytyksin uusittavissa.

Lue lisää luonnetestistä.

Terrilife-lehti

Yhdistyksen jäsenenä saat Suomen Terrierijärjestö ry:n jäsenlehden Terrilifen. Suomen Terrierijärjestö ry (STJ) on 24:n eri terrierirodun rotujärjestö, bullterriereiden ollen yksi näistä roduista. Terrilife-lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa, kolme numeroa kilahtaa sähköpostiin ja vuoden viimeinen postiluukkuun painettuna lehtenä.

Tervetuloa mielenkiintoisen bulliharrastuksen pariin!