Jäseneksi

Liity Suomen Bullterrieriyhdistyksen jäseneksi!

Ota yhteyttä jäsensihteeriin:

Salla Halonen
0405193366
sbyjasenasiat(at)gmail.com

Jäsenmaksut 2019

Liittymismaksu (uudet jäsenet)     5€
Varsinainen jäsen                              30€
Perhejäsen                                          5€
Nuorisojäsen (alle 16v)                     15€
Ulkomainen jäsen                              40€
Kasvattajaruutu                                  14€

HUOM! Kasvattajan liittäessä (sekä maksaessa) pennunostajan SBY:n jäseneksi ei liittymismaksua peritä. Jäsenmaksu on tällöin 10 euroa / kasvattajan liittämä jäsen.

Kasvattaja, halutessasi liittää pennunostajat SBY:n jäseneksi, ilmoita heidän yhteystietonsa (nimi, osoite, sähköpostiosoite) jäsensihteerille.

SBY:n hallitus hyväksyy uudet jäsenet kokouksissaan ja sen jälkeen voitkin odotella neljä kertaa vuodessa ilmestyvää Bulteri- lehteä! Jäsenetuna saat myös Suomen Terrierijärjestön julkaiseman Terrilife- lehden, joka ilmestyy myös neljästi vuodessa. Lisäksi yhdistyksen jäsen voi esimerkiksi ilmoittaa koiransa halvemmalla joka kesäisille Bullipäiville tai anoa vuosittain tutkimustukiavustusta.

Tervetuloa mielenkiintoisen bulliharrastuksen pariin!

kesä
Koko päivä Bullipäivät @ Lautsian Kartano
Bullipäivät @ Lautsian Kartano
kesä 15 – kesä 16 Koko päivä