Jäseneksi

Liity Suomen Bullterrieriyhdistyksen jäseneksi!

Ota yhteyttä jäsensihteeriin:

Merrit Hallman
sbyjasenasiat(at)gmail.com

Jäsenmaksut 2020

Liittymismaksu 5€
Varsinainen jäsen 35€
Perhejäsen      5€
Nuorisojäsen (alle 16v) 10€
Ulkomainen jäsen    45€
Kasvattajaruutu    15€
Ainaisjäsen  350€

HUOM! Kasvattajan liittäessä (sekä maksaessa) pennunostajan SBY:n jäseneksi ei liittymismaksua peritä. Jäsenmaksu on tällöin ensimmäiseltä vuodelta 10 euroa / kasvattajan liittämä jäsen.

Kasvattaja, halutessasi liittää pennunostajat SBY:n jäseneksi, ilmoita heidän yhteystietonsa (nimi, osoite, sähköpostiosoite) jäsensihteerille.

SBY:n hallitus hyväksyy uudet jäsenet kokouksissaan ja sen jälkeen voitkin odotella neljä kertaa vuodessa ilmestyvää Bulteri- lehteä! Jäsenetuna saat myös Suomen Terrierijärjestön julkaiseman Terrilife- lehden, joka ilmestyy myös neljästi vuodessa. Lisäksi yhdistyksen jäsen voi esimerkiksi ilmoittaa koiransa halvemmalla joka kesäisille Bullipäiville tai anoa vuosittain tutkimustukiavustusta.

Tervetuloa mielenkiintoisen bulliharrastuksen pariin!

Tietosuojaseloste on haluttaessa pyydettävissä sihteeriltä.

Jäsenrekisterin käyttötarkoituksena on  henkilötietojen ajantasainen hallinta jäsenyyden aikana, sen ylläpito ja yhdistyksen jäsenasioiden hoito ja viestintä yhdistyksen toiminnasta. Henkilötietojen käsittely perustuu Yhdistyksen lainsäädännölliseen velvoitteeseen ylläpitää jäsenrekisteriä.
Rekisterissä olevat osoitetiedot yhdistetään Suomen Terrierijärjestö ry. – Finlands Terrieroganisation rf.:n osoiterekisteriin Terrilife-lehden postitusta varten sekä Bulteri –lehden osoitteiston toimittamiseksi painoon.

10:00 Bull-Eri , SBY päänäyttely @ Hakunilan urheilupuisto
Bull-Eri , SBY päänäyttely @ Hakunilan urheilupuisto
Bull-Eri ,  SBY päänäyttely @ Hakunilan urheilupuisto
Suomen Bullterrieriyhdistys ry. päänäyttely Bullterrierien erikoisnäyttely Bull-Eri tuomari Sylvain Rousse, kennel Bullimpact, Ranska Näyttelyn sivut: https://bull-eri.yhdistysavain.fi/ Tiedustelut  Anu Ahlroos-Lehmus, 040 751 06 04, ahlrooslehmusanu(at)gmail.com tai Anne Eriksson, anne.eriksson(at)elisanet.fi,  040 561 46 89.