Jäseneksi

Liity Suomen Bullterrieriyhdistyksen jäseneksi!

Ota yhteyttä jäsensihteeriin:

Merrit Hallman
sbyjasenasiat(at)gmail.com

Jäsenmaksut 2020

Liittymismaksu 5€
Varsinainen jäsen 35€
Perhejäsen      5€
Nuorisojäsen (alle 16v) 10€
Ulkomainen jäsen    45€
Kasvattajaruutu    15€
Ainaisjäsen  350€

HUOM! Kasvattajan liittäessä (sekä maksaessa) pennunostajan SBY:n jäseneksi ei liittymismaksua peritä. Jäsenmaksu on tällöin ensimmäiseltä vuodelta 10 euroa / kasvattajan liittämä jäsen.

Kasvattaja, halutessasi liittää pennunostajat SBY:n jäseneksi, ilmoita heidän yhteystietonsa (nimi, osoite, sähköpostiosoite) jäsensihteerille.

SBY:n hallitus hyväksyy uudet jäsenet kokouksissaan ja sen jälkeen voitkin odotella neljä kertaa vuodessa ilmestyvää Bulteri- lehteä! Jäsenetuna saat myös Suomen Terrierijärjestön julkaiseman Terrilife- lehden, joka ilmestyy myös neljästi vuodessa. Lisäksi yhdistyksen jäsen voi esimerkiksi ilmoittaa koiransa halvemmalla joka kesäisille Bullipäiville tai anoa vuosittain tutkimustukiavustusta.

Tervetuloa mielenkiintoisen bulliharrastuksen pariin!

Tietosuojaseloste on haluttaessa pyydettävissä sihteeriltä.

Jäsenrekisterin käyttötarkoituksena on  henkilötietojen ajantasainen hallinta jäsenyyden aikana, sen ylläpito ja yhdistyksen jäsenasioiden hoito ja viestintä yhdistyksen toiminnasta. Henkilötietojen käsittely perustuu Yhdistyksen lainsäädännölliseen velvoitteeseen ylläpitää jäsenrekisteriä.
Rekisterissä olevat osoitetiedot yhdistetään Suomen Terrierijärjestö ry. – Finlands Terrieroganisation rf.:n osoiterekisteriin Terrilife-lehden postitusta varten sekä Bulteri –lehden osoitteiston toimittamiseksi painoon.

maalis
13:00 Suomen Bullterrieriyhdistys ry v... @ Renkomäen halli
Suomen Bullterrieriyhdistys ry v... @ Renkomäen halli
maalis 1 @ 13:00 – 16:00
Suomen Bullterrieriyhdistys ry:n sääntömääräinen vuosikokous järjestetään Salpausselän Kennelpiirin tiloissa Renkomäen hallissa osoitteessa Simolankatu 2, 15680 Lahti sunnuntaina 1.3.2020 klo 13.00 KOKOUSKUTSU
touko
touko 16 @ 09:00 – 16:00
10:00 Helsingin ryhmänäyttely @ Tuomarinkartanon Vinttikoirakeskus
Helsingin ryhmänäyttely @ Tuomarinkartanon Vinttikoirakeskus
kesä 6 @ 10:00 – 16:00
Helsingin ryhmänäyttely @ Tuomarinkartanon Vinttikoirakeskus
Tervetuloa Helsingin ryhmänäyttelyyn 6.6.2020 Näyttelyssä arvostellaan rodut ryhmistä FCI 9 & FCI 2/3 Myös pennut (7 – alle 9kk). Näyttelyn järjestäjä: Helsingin Seudun Kennelpiiri ry, Terrierijaosto Tuomarina bulleille  Patrik Cederlöf, Ruotsi
Koko päivä Bullipäivät @ Lautsian kartano, hauho
Bullipäivät @ Lautsian kartano, hauho
kesä 13 – kesä 14 Koko päivä
Bullipäivät @ Lautsian kartano, hauho
Bullipäivät Open Show ja Trophy. Tuomari Chris Kilpatrick, kennel Kilacabar, UK. Tapahtuman FB sivut   Seuraa instassa!
Koko päivä Bullipäivät @ Lautsian kartano, Hauho
Bullipäivät @ Lautsian kartano, Hauho
kesä 14 Koko päivä
Bullipäivät Open Show ja Trophy.Tuomari Chris Kilpatrick, kennel Kilacabar, UK.