Leiden International Weekend

Leiden International Weekend – kansainvälinen viikonloppu  9.11. -10.11. 2019

Kyseessä  on Hollannin bullterrieri klubin /Nederlandse Bull Terrier Clubin järjestämä kansainvälinen viikonloppu (tapahtumapaikkana tarkemmin Holiday Inn Leiden), johon Suomi otti osaa kolmannen kerran tänä vuonna.
Joukkueita oli yhteensä 19, sijoituimme sijalle 12 .

Tällä kertaa mukana olivat Taisto (Undeniabull Catching Fire), Hemi (Gentlemen’s Legacy A-Game), Doris (Undeniabull Canned Heat) ja Maisa (Undeniabull Wreckingball Timar).

Tämän kaksipäiväisen näyttelyn tuomareina oli kasvattajia ympäri maailman, mm.Eric Stanley,  Humberto Lara, Anthony Mccan ja Robert Thomas.

Joukkueella meni hyvin!
Lauantaina Championship showssa molemmat valiopojat saivat Excellentin eli erinomaisen.

Doris sai junnunartuissa Very goodin eli erittäin hyvän.

Maisa sitten repäisi vanhempien pentujen luokasta Very promising ja sijoittui toiseksi!

Sunnuntain maajoukkuekisan joukkue koostui siis vain neljästä koirasta,  mutta tuloksena yhteensä 7 pistettä , ja näin ollen sijoituksena 12. joukkue.
Hemi sai 3 pistettä ja Maisa 4 pistettä.
Onnittelut vielä kaikille!