Vuoden Bullikilpailu

Vuoden Bulli -kilpailun säännöt on hyväksytty kevätkokouksessa 31.3.2019. Säännöt TÄSTÄ

HUOM! Ennen 31.3.2019 saavutettujen pisteiden osalta noudatetaan aikaisempia sääntöjä, jotka löytyvät TÄSTÄ.
Ulkomaisten näyttelyiden osalta, tulee tuloksiin liittää myös kopio arvostelulomakkeesta sekä kopio näyttelyluettelon sivusta tai aikatauluinfosta, josta näyttelyn koiramäärä voidaan tarkastaa.

Kilpailuun lasketaan mukaan maksimissaan kuuden (6) näyttelyn tulokset Suomessa järjestettävistä virallisista näyttelyistä (kalenterivuosi), kuudelta (6) eri tuomarilta.
Ulkomaisia näyttelyitä, Open Showta eikä Gehamia hyväksytä.

Tulokset lähettävä 31.12.2019 mennessä vuodenbulli@gmail.com

31. vuosi Vuoden Bulleja! Ensimmäiset Vuoden Bullit valittiin vuodelle 1988.