Rotukoirakävely 2020

Rotukoirakävely 2020 – rotukoiraharrastajat nyt joukolla mukaan hyvän asian puolesta!

Suomen Koirankasvattajat SuKoKa ry ja Ladies Kennel Club ry järjestävät neljättä kertaa hyväntekeväisyystapahtuman, Rotukoirakävelyn sunnuntaina 30.8.2020 klo 14-16 Töölönlahdella Helsingissä. Tapahtuman tuotto menee tänä vuonna lyhentämättömänä InnoMediDogs ry:n kipukoirakoulutuksen tukemiseen.

Viimevuotinen hyväntekeväisyystapahtuma keräsi Koira kasvatus- ja kuntoutustyössä ry:lle 1 750 euroa ja teidän avullanne sekä tiedottamisellanne tämän vuotisesta tapahtumasta tehdään vähintään yhtä upea.

Toivomme, että jaatte liitteenä olevaa mainosta rotuyhdistyksenne jäsenille ja osallistutte myös tapahtumaan porukalla tuoden samalla rotuanne esille. Mainos on valmiiksi taitettu lehti-, netti- ja facebook -sivuille sopivaksi.

Vapaaehtoiset ja varmasti hyvään tarkoitukseen tulevat avustukset voi maksaa tilille Ladies Kennel Club FI51 1432 5000 1114 06 viitteellä 2244 tai paikan päällä – tervetuloa joukolla mukaan!

Facebookissa on tapahtumasivu nimellä “Rotukoirakävely 2020”, jossa on helppo haastaa mukaan lisää porukkaa ja tuoda omaa rotuyhdistystä esille ilmoittamalla yhdistyksenne lahjoittaman summan Koirat kasvatus- ja kuntoutustyössä ry:lle.

InnoMediDogs on innovatiivinen koiratyön yhteisö, joka kokeilee, tutkii ja selvittää koiran mahdollisuuksia olla terveytemme tukena arjessa. Jäsenemme koostuvat terveydenhuollon-, sosiaali- ja kasvatusalan ammattilaisista. Tavoitteemme on terveyden-ja hyvinvoinnin edistäminen tukemalla ihmisen ja koiran vuorovaikutusta.

InnoMediDogs on perustettu selvittämään, millä eri tavoin koiran aisteja voi käyttää palvelemaan terveyden-, sosiaali- ja hoitotyön tukena.

Tällä hetkellä InnoMediDogs on keskittynyt kipukoirakoulutuksen kehittämiseen ja tutkimuksen tukemiseen. Koirat haistavat ihmisen kehosta välittäjäaineita – kipukoira on kroonisesta kivun kanssa eläjälle todellinen hengenpelastaja.

Suomen Koirankasvattajat SuKoKa ry ja Ladies Kennel Club ry

Anne Sinisalo