Koirien geenitutkimus / uusi lisääntymiskysely

Jalostustoimikunta toivoo mahdollisimman monen kasvattajan vastaavan kyselyyn kaikkien narttujensa osalta!
Samalla toivomme runsaasti vastauksia myös käyttäytymiskyselyyn, jota voit myös täydentää pikkuhiljaa ( ei ole pakko kerralla täyttää, osioita on runsaasti). Käyttäytymiskyselystä näet mielenkiintoisia vertailuja oman koirasi ja rodun keskiarvoon nähden kusakin osiossa.

UUSI LISÄÄNTYMISTUTKIMUS ON ALOITETTU
Uusi lisääntymiskysely selvittää koirien lisääntymismenestystä ja lisääntymiseen liittyviä ongelmia. Kyselyn tarkoituksena on kerätä kattavaa tietoa siitä, minkälaisia eroja rotujen ja yksilöiden välillä esiintyy. Lisäksi tarkoituksemme on tutkia muun muassa lisääntymismenestyksen ja persoonallisuuden välistä yhteyttä. Vastauksia toivotaan niin narttu- kuin uroskoirista, ja kysely on täytettävissä yli 1-vuotiaille koirille.

Tarjoamme rotuyhdistyksille koosteen, mikäli vastauksia saadaan riittävästi kerättyä rodusta.

Pääset täyttämään lisääntymiskyselymme rekisteröitymällä Petsofiin (https://petsofi.fi/). Lisäämällä sinne koirasi ja klikkaamalla luomaasi koiraa pääset Analyysit-osiossa kohtaan ’Lisääntyminen’, josta kysely löytyy. Jos et ole vielä vastannut käyttäymis- ja persoonallisuuskyselyyn, pyydämme että täytät myös tuon kyselyn.

Mikäli sinulla on ongelmia rekisteröitymisessä tai kyselyyn vastaamisessa, otathan yhteyttä Petsofin tekniseen tukeen: https://petsofi.fi/tuki/

Ei tulevia tapahtumia.