Autathan meitä olemaan ajan tasalla rodun terveystilanteesta

Yhdistyksen kotisivuille on nyt lisätty jatkuvan tiedonkeruun lomake, jotta yhdistyksen on mahdollista kerätä jatkuvasti tietoja bullterrierirodun tilanteesta.

Tiedot ovat ehdottoman tärkeitä seuraavaa Jalostuksen tavoiteohjelmaa tehdessä, jotta yhdistyksen jalostustoimikunnalla on ajantasainen tieto rodun tilanteesta. Autathan meitä olemaan ajan tasalla rodun tilanteesta täyttämällä koirasi tiedot ja kerro meille terveystuloksesta, diagnosoidusta sairaudesta, ongelmasta ja myös menehtymisestä.

Huomioithan, että terveystukien hakeminen tapahtuu edelleen jalostustoimikunnan sähköpostin kautta linkin takaa löytyvin ehdoin.

Keväällä 2017 toteutettiin bullterriereille terveys-, luonne- ja lisääntymiskysely. Kyselyyn osallistui kaiken kaikkiaan 309 koiraa.