Ketkä puuhaavat yhdistyksessä? Tutustu Terrilifen yhteyshenkilöön!

”Koirien täyteinen aika elämässäni on alkanut vuonna 1997, kun vihdoinkin sain kauan odottamani ensimmäisen koiran. Vaikka lapsena vannoin, että sellaisia rumia laatikkopäisiä koiria en varmasti ota, ja ala-aste ikäisen, koirasta haaveilevan, lapsen silmiä hiveli cockerspanieli ja afgaaninvinttikoira, on koiraharrastukseni teini-ikäisenä kuitenkin alkanut pienistä, mutta suuriluonteisista ”laatikkopäisistä” metsästysterriereistä. Ajan saatossa rotuja on tullut muutamia lisää, mukaan lukien bullterrierit ja myös ne cockerspanielit, joskin käyttölinjaiset sellaiset.

Olen työskennellyt pitkään koirien parissa, mutta viimeiset vuodet olen keskittynyt vain omien koirien kanssa harrastamiseen. Suurimmaksi mielenkiinnon kohteeksi on muodostunut koirien kasvattaminen ja siihen liittyvät asiat. Koirat ovat myös johdattaneet minua merten taakse ja tällä hetkellä vaikutan Suomen lisäksi Irlannissa ja UK:ssa.

Terrilife -lehden yhteyshenkilöksi ryhdyin, koska mielestäni rotumme ansaitsee näkyvyyttä oman rotujärjestömme, Suomen Terrierijärjestö ry:n, julkaisussa ja ehkä Terrilifen kautta voisimme tavoittaa myös uusia ja innokkaita harrastajia. Rodun tunnetuksi tekeminen muiden koiraharrastajien parissa on myös mielestäni hyvä asia ja Terrilife tarjoaa siihen palstatilaa neljä kertaa vuodessa. Koen, että Bulterin muututtua vuosijulkaisuksi, on Terrilifen rooli bulliharrastajille myös aiempaa suurempi.”

💡 PS. Jos et muista mikäs se Terrilife olikaan, voit lukea siitä lisää täältä.